9. kesäkuuta 2013

Tilannepäivitys

~ Jou vaan ~

Desucon saapuu kamalaa vauhtia, ja silti on vähän kaikenlaista yhä kesken, suurimmaksi osaksi pientä sälää. Cossi valmistuu hyvää vauhtia, mutta silti pelkään rahan ja ajan loppuvan kesken. Tänään ehkä iski ensimmäistä kertaa cossikriittisyys ennen conia, mutta yritän pysyä mahdollisimman positiivisin mielin ja ommella lisää.




Desuconissa cossailen Kataraa Avatarista, ja Animeconissa Misakaa Toaru kagaku no railgunista. Oikeaa versiota Kataran asusta, jonka teen, ei löytynyt, mutta tuo on kaikista lähimpänä sitä muista.

Oon kuitenkin yllättävän hyvässä mallissa - Magi-cossin kanssa meni aika viime tippaan viime vuonna, mutta siitä oppineena nyt ei ole tarvinnut putkeen ommella niin suuria maratooneja ja alottelin urakkaa jo hyvissä ajoin. En usko, että tätä viisautta riittää toista cossia varten, jota alottelen Desuconin jälkeen Animeconia varten.

Eniten tietenkin tässä masentaa se, että samat cossirahat olisi voinut käyttää lolitaan tai kaikkeen muuhun, mutta toisaalta olen ihan tyytyväinen, että päätin kuluttaa kesäni tällä tavalla.

No mutta! Desuun kuitenkin ajetaan kaveriporukalla, ja tämän illan olen kyhäillyt autossa soitettavaa soittolistaa. Tässä muutama biisi, jotka tulevat soimaan irtokajareista.







+ 1: Mua on yritetty suostutella karaokeen laulamaan muun muassa tämä.



Huomenna matkaan kaupungille ostamaan lisää cossiaiheista sälää VTA seurana, lähinnä karvaa, kengät ja shortsit - ja ehkä jopa villalankaa. See ya!

2 kommenttia:

  1. RONJA TYKKÄÄ MUN LINKKAAMASTA KHIPHOPISTA >>>u<<< Vai linkkasitko listan paskimmat biisit? PS. Tuu ny karaokee :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No comments~ Täytyy kattoa, oon kyl kuunnellu momusua lähes nonstoppina.

      Poista