6. lokakuuta 2010

Kiirrettä pitää olla välillä

Pitkästä aikaa ihmiset! Viime postauksesta on ihan mukavasti aikaa ja tähänkin on syy. Ensinnäkin, ajattelin että kuvailen yhden jutun ja pistän sen sitten postauksen yhteen, mutta se sitten venyi ja paukkui ja lopulta jäi. Ja sitten... unohdin... Ennen kun Giko jälleen muistutti minua että olen varsinainen pulsu kun mitään uutta minulta ei tuu ennen kun vuoden päästä. Ahhahahaa! Ei ny ihan niin kuitenkaan.........

Mutta kokeita on ollut tasan yksi kappale ja siihen on tullut valmistauduttua (erittäin surkeasti... hetkonen) ja sitten Miyandessa on ollut vähän kiirrettä ja menoa. Onnistuin möhlimään onnekkaasti eli poistamaan sivun, jossa näkyy kaikki eläinaiheiset leiskat. Hyvä minä.

Olen minä ihan järkevääkin tehnyt! Tässä nyt kun tarkistin SuG:n yhden kappaleen sanat niin totesin ettäs hei, minä tässä alan tekeen siitä musavideoo ja piirtään! Tarkistin vielä tänä iltana onko se todellakin mahdollista ja SE ON! Se ei tule muistuttamaan täydellisesti animaatiota, mutta aika lähelle kuitenkin :3 katsotaan mitä onnistun saamaan aikaseks.

Koska aloitan tällaisen projektin, voisin pistää sitten sen työstämisvaiheista vähän kuvia ja selostusta ja missä vaiheessa se menee. Tiedän tasan yhden hemmon, joka tästä pitäisi~ Mutta koska varmaan olette uteliaita tietämään mikä se kappale on, pistän sen sitten tähän loppuun~

Jaksamista teillekin ja lukekaa kokeisiin jos sellaisia omistatte~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti