12. lokakuuta 2010

Lolitaaaa

Tiedän, että mun pitäis olla lukemassa matikan kokeeseen ja tehdä läksyjä, MUTTA. Oli aivan pakko.

Eli siis, sain piirrettyä aivan äskettäin luonnoksen Ristiriidan tulevan ulkoasun kuvatuksen ja se on I-HA-NA~ Luonnokset ainakin minulla sattuu olemaan paljon parempia kuin itse lopputulos, mutta katsotaan ny miten käy.

Eli se olis tässä.

Ajattelin tällä kertaa, että nyt on oikeasti viimein SE aika, että piirrän itse kuvan ja teen siitä IHAN ITSE sen leiskan ja toivottavasti tuon väritys onnistuu. Siinä siis ei ole ketään tiettyä hemmoa, vain joku randomi shiro-lolitatyylissä (jos et tiedä mikä se on, katsoppa tämä). Uuh, tuo mekko on kyllä ihana~

Hmm tästä tulee mieleen että yritin tässä hiljattain rekisteröityä Terribleen. Katsotaan onnistunko ensimmäisellä yrityksellä... mun tuurilla oon mokannu jotain jonka takia se tunnus hylätään. Mutta oikeesti, siihen piti kirjoittaa kuvaus itsestään, ja olen erittäin huono sellaisissa asioissa. Ainakin tuli se haluttu määrä sitä tekstiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti